Przebudowa i zmiana przeznaczenia użytkowego parteru budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na biura Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów alkoholowych.
W dniu 22 maja 2017 roku zakończono prace budowlane przy inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana przeznaczenia użytkowego parteru budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na biura Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów alkoholowych”. W wyniku realizacji tej inwestycji z lokalu mieszkalnego położonego przy ulicy Sienkiewicza 2/1 w Korfantowie powstały dwa lokale biurowe o pow. 54,16 m2 i 38,59 m2.
Roboty na zadaniu realizowane były w latach 2012-2017.
Głównym wykonawcą robót był Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8.
Funkcje kierownika budowy pełnił: Pan Grzegorz Markowski (Nysa);
Funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego pełnił: Pan Piotr Pogwizd (Nysa).
Całkowite koszty związane z realizacją zadania wyniosły: 192.735,69 zł
ZDJĘCIA PO REALIZACJI:
PRZEBIEG REALIZACJI:
I Etap:
Dnia 15 grudnia 2015 r. rozpoczęto realizację I etapu inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana przeznaczenia użytkowego parteru budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na biura Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów alkoholowych”. Inwestycja realizowana jest w części parterowej budynku położonego w Korfantowie przy ul. Sienkiewicza 2/1.
Roboty związane z realizacją I etapu obejmowały m.in.: prace rozbiórkowe w tym posadzek, ścianek działowych, wykonanie izolacji, skucie tynków, wykonanie ścianek działowych oraz wykonanie otworów drzwiowych.
Wykonawcą robót był Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8.
Termin zakończenia robót związanych z I etapem: 22 grudnia 2015 r.
Koszty związane z realizacją I etapu:
- roboty budowlane: 22.997,25 zł
- kierownik budowy: 615,00 zł
- inspektor nadzoru inwestorskiego: 500,00 zł
RAZEM: 24112,25 zł (brutto).
II Etap:
Dnia 1 lutego 2016 r. rozpoczęto realizację II etapu inwestycji pn.: „Przebudowa i zmiana przeznaczenia użytkowego parteru budynku mieszkalnego z przeznaczeniem na biura Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów alkoholowych”.
Roboty związane z realizacją II etapu obejmowały wykonanie m.in.: izolacji poziomej wraz z podcinką, ścianek działowych, posadzek betonowych, instalacji wodno–kanalizacyjnych i elektrycznych, stolarki okiennej, roboty murarskie, tynkarskie i malarskie, kafelkowanie sanitariatów i posadzek, montaż osprzętu instalacyjnego, wykonanie centralnego ogrzewania a także wykonanie instalacji gazowej wraz z montażem kotła.
Wykonawcą robót był Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8.
Termin zakończenia robót związanych z II etapem: 22 maja 2017 roku r.
Koszty związane z realizacją II etapu:
- roboty budowlane: 141178,91 zł
- kierownik budowy: 4221,00 zł
- inspektor nadzoru inwestorskiego: 2900,00 zł
RAZEM: 148.299,91 zł (brutto).